4 Ocak 2017 ├çar┼čamba

Unutamazsin.
Biz seninle neydik nas─▒ld─▒k.Ben bilmiyorum.Biz seninle el ele bile tutu┼čamadik,birbirimize seni seviyorum bile demedik o bir yana biz seninle yan yana bile oturamad─▒k,y├╝z y├╝ze bile bakamad─▒k biz seninle neydik ki.Sadece koca bir hi├ž.Denizde ki kum,g├Âky├╝z├╝nde u├žan bir ku┼č kadar yak─▒n de─čildik birbirimize.Seni sevdim ├ž├Âlde su arayan biri kadar ├žok istedim.├ç├╝nk├╝ sen kapkara g├Âky├╝z├╝mde arad─▒─č─▒m parlak y─▒ld─▒zd─▒n sen o kadar m├╝kemmeldin ki benim i├žin ama her┼čey nafileymi┼č.Belki de her┼čeyi mahveden o i─čren├ž arkada┼člar─▒nd─▒.Neden aram─▒za girdiler ki.Hepsinden nefret ediyorum.Seninle oyun falan oynamad─▒m.Hi├ž mi sana bakarken g├Ârmedin g├Âzlerimi nas─▒l g├Âremezsin seni ne kadar ├žok sevdi─čimi.Sen benim hayat─▒ma girdikten sonra her┼čey de─či┼čmi┼čti.Seni her sabah her dakika her saat g├Âr├╝yorum nas─▒l bitirebilirsin beni.Belki de ba┼čka biri var hayat─▒nda.Olsun be can─▒m seni seviyorum.Sadece yaz─▒yorum b├Âyle kime anlatabilirim ki bunlar─▒.Sen mutlu ol sevdi─čim.


                        Iyi geceler..          04/01/17

1 yorum:

  1. Okuyanlar yada bakan arkada┼člar ├žok te┼čekk├╝r ediyorum.Kesin olarak konu belirleyemedim af ola.En k─▒sa s├╝rede bir tane hayat─▒mla ilgili bir yaz─▒ paylasicam.iyi geceler.

    Yan─▒tlaSil